Projecten

Vaste Grond – Verhalen

Vaste Grond – Chawwa

Vaste Grond – Nathalie

Vaste Grond – Wieneke

Vaste Grond – Hans

Vaste Grond – Sàm

Vaste Grond – Hüseyin

Vaste Grond – Hoa

Vaste Grond – Heleen

Vaste Grond – Dorien

Vaste Grond – Ditty

Vaste Grond – Anton

Vaste Grond – Alona

Vaste Grond – Natalya

Vaste Grond – Rikie

Vaste Grond – Tanja

Vaste Grond – Kim

Vaste Grond – Gerard

Vaste Grond – Angel

Vaste Grond – Marijke

Vaste Grond – Jacqueline

Vaste Grond

Muzisch Meesterschap

Invent2gether: een nieuwe standaard voor cultuureducatie in het (V)SO

LABS

Terugblik Buiten je Bubbel – Nieuw bestaan

Kleuren met gevoel in de ontwerples van Rosa Visser

Fabian Wasterval: “Muziek is een taal die iedereen begrijpt”

Merel ten Elzen: “We proberen een leer­gemeenschap te maken”

Hoe mijn leerlingen leerden spreken met hun hele lichaam

In de dansles van Rosine Langbroek vliegt de tijd voorbij

Michiel Bos: “Een dialoog kan ook in een taal zonder woorden”

In de filosofieles maakten leerlingen ‘een veld van gedachten’

Een paar losse kunstlessen zijn niet genoeg

De kinderen riepen: “Dat hebben we bij Maaktaal geleerd”

Martijn Straathof: “Ik leerde letters voelen op schuurpapier”

Parel – Uit de Verf

Parel – Uit de Verf

Parel – De Regge Verbindt

Parel – De Regge Verbindt

Parel – Trekkerboot

Parel – Trekkerboot

Parel – Leerlingen maakten een stuntfilm

Parel – Leerlingen maakten een stuntfilm

Parel – Muzikale proeftuin

Parel – Muzikale proeftuin

Parel – Woesj: training creatief schrijven

Parel – Woesj: training creatief schrijven